Thursday, May 21, 2009

Watikah perlantikan JMK

Tanggal 08 Mei 2009 ana telah ditaklifkan sebagai Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah, Jawatankuasa Mahasiswa KOlej, Kolej Aminuddin Baki. Syukur alhamdulilllah kerana berjaya dipilih namun amanah ini terlalu berat untuk dipikul. Seramai 30 exco yang dipilih setelah berjaya dalam sesi temuduga yang berlangsung selama 2 hari di Bilik JMK. Antara panel penemuduga adalah pengetua kolej sendiri, pengurus asrama dan semua felo-felo KAB terlibat dalam sesi tersebut.

Sepanjang memeganang exco ini ana akan berkerjasama dengan seorang exco muslimin ( Mohd Farhan Bin gorment ). Manakala sahabat baik ana Maziah binti Gimin pula telah ditaklifkan sebagai ECO PDI dan bergandingan dengan Mohd Ali Syafie. Semoga kita dapat berkerjasama dalam menerajui tampuk kepimpinan JMK KAB bagi sesi 2009/2010. insyaAllah


Buat sahabat yang lain diharapkan sudi kiranya memberi teguran yang membina sepanjang ana memengang jawatan ini. Sesungguh diri ini tidak sempurna dan masih banyak kekekurangan anadai ada langkahan yang tersasar dari landasan janganlah dirimu menjauh untuk membimbing ana kembali ke pangkal jalan.

Buat sahabat yang sejawatan, amanah ini dipikul bersama dan semoga kita dapat berkerjasama melakukan anjakan paradigma sekali gus membawa satu revolusi dalam corak kepimpinan ini.

No comments:

Post a Comment